دكوراسيون اشپزخانه

دكوراسيون داخلي

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

دكوراسيون اشپزخانه

۱۰ بازديد

هرانچه كه بايد در رابطه با اشپزخانه و دكوراسيون اشپزخانه خود بدانيم

مراحل ساخت كابينت و دكوراسيون داخلي از ايده تا اجرا به چه شكل صورت مي گيرد

بنام يگانه طراح چيدمان هستي

رف، طاقچه، طبقات چوبي و سنگي از دير باز درهمه مكانها نمود داشته است. هميشه يراي نگهداري وسايل و گذاشتن اشياي تزئيني لزوم اين بخش در همه مكان ها و در همه زمانها احساس مي شده است. بتدريج با پيشرفته شدن سطح زندگي و دستيابي به مصالح ساختماني جديد طاقچه ها به كمدها، بوفه ها و كابينت ها تبديل شدند و مسئله اتنخاب مواد اوليه، مورد توجه بيشتري قرار گرفت كم كم با مواجه با محدوديت منابع و قيمت بالا و سنگين چوبهاي خام توليد شده يا " ماسيو"، صنايع چوبي پيشرفت كرد و مصنوعاتي مانند MDF، نئوپان و انواع پانلها با روكش طبيعي و مصنوعي جاي خود را در اين ميان باز كرد.

امروزه اشپزخانه و بحث چيدمان و دكوراسيون داخلي يكي از مهمترين بخش هاي مورد توجه در ساختمانها بشمار مي رود، تمايل داريد تا با هم وارد اين مبحث شويم؟

ضمنا كليه طراحي ها با تبعيت از مثلث كار,كه در واقع مثلث فرضي است بين يخچال,سينك ظرفشويي,گاز براي استفاده بهينه و آسان انجام مي پذيرد

مهم ترين مراحل انتخاب,ساخت و اجراي كابينت اشپزخانه را با هم بررسي مي كنيم

  • انتخاب بهترين لوازم براي اشپزخانه وكابينت
  • طراحي دكوراسيون و كابينت اشپزخانه
  • ساخت دكوراسيون و كابينت اشپزخانه
  • نصب كابينت اشپزخانه

چيدمان

چگونه يك اشپزخانه خوب با بهترين امكانات را انتخاب كنيم

حتما" تا كنون مقالات زيادي راجع به سيستم هاي آشپزخانه - كابينت و كمد ديده ايد كه موضوعشان اكثرا" پيرامون چيدمان وسايل و يا زيبايي و دكوري بودن آنها بوده هست ولي بطور حتم در مورد بهترين اجناس و متريال وهمچنين لوازم داخل آشپزخانه كمتر ديده ويا شنيده ايد. با ما در ادامه مقاله پيرامون كامل انتخاب متريال مناسب براي اشپزخانه و كابينت

مراحل مهم براي تدارك دكوراسيون اشپزخانه

در اينجا به معرفي مهم ترين مسائل مربوط به تدارك ديدن يك اشپزخانه زيبا و جذاب مي پزدازيم با پس با ما همراه باشيد واين مقاله را مطلالعه كنيد.

  1. قدم اول يادداشت طراحي
  2. 2-قدم دوم آناليز وبررسي اشپزخانه فعلي
  3. 3-قدم سوم تهيه فهرست خواسته ها
  4. 4-قدم چهارم ترسيم پلان فعلي اشپزخانه قبل از تغيير

 

دكوراسيون از ايده تا اجرا به چه شكل است

واما ما دراينجا قصد داريم به جديدترين مدل هاي كابينت و دكوراسيون اشپزخانه و دكوراسيون داخلي بپردازيم تا شايد اندكي شما را به انچه كه در ذهن خود داريد ما بتوانيم به مرحله اجرا يا طراحي ان شما را نزديك كنيم ما در اينجا به اساسي ترين نكات دكوراسيون داخلي كه شامل سه مرحله بالا مي باشد مي پردازيم.

چيدمان به عنوان يكي از بزرگترين توليد كننده هاي كابينت و اجراكننده هاي دكوراسيون داخلي و ساختمان اين تجربيات و نكات فني در اجراي كابينت و ودكوراسيون را در اختيار شما عزيزان قرار ميدهد تا شما را در جهت زيبا سازي و داشتن يك اشپزخانه خوب وكاربردي راهنمايي كند

با چيدمان همراه باشيد با مطالبي كاربردي و مفيد در راستاي زيباسازي و داشتن يك دكوراسيون ساده در عين زيبايي

مقاله خوب و كاربردي در خصوص نظافت كابينت اشپزخانه

يك سوالي كه هميشه در ذهن خانم هاي خانه دار پيش مي ايد نظافت اشپزخانه و تمييز نگه داشتن اشپزخانه خود است كه در اينجا قصد داريم به نظافت ان اشاره كنيم .

واما نظافت كابينت هاي ام دي اف و از همه مهم تر كابينت هاي هايگلاس

طريقه نظافت كابينت هاي ام دي اف: براي نظافت كابينت هاي ام دي اف بايد از اسفنج يا دستمال هاي نرم وغير زبر استفاده كرد.به ياد داشته باشيد كه استفاده از دستمال هاي زبر يا اسكاج براي نظافت كابينت ها مخصوصا كابينت هاي براق باعث از بين رفتن سطح صيقلي و مخطوش شدن آن ميشود. براي نظافت كابينت ها در صورت نياز از پاك كننده هاي غير اسيدي و الكلي استفاده شود. پس از نظافت با دستمال مرطوب حتما كابينت ها را با دستمال خشك پاك كنيد تا لكه هاي آب از روي كابينت پاك شود. نظافت كابينت هاي هايگلاس نيز از اين قاعده مثتثني نيست با اين تفاوت كه با دستمال نيمه مرطوب براي تميز كردن استفاده شود و دستمال خشك بعد از كشيدن دستمال مرطوب فراموش نشود تا از لكه هاي ايجاد شده احتمالي آب جلوگيري شود.

و اما چگونه يك اشپزخانه خوب و زيبا با نور كافي داشته باشيم

اشپزخانه : قبل از همه چيز بهتر است يك تعريف درست از اشپزخانه خود داشته باشيم. كاركردن درفضاي اشپزخانه,يك امري تكراري است.پس بهتر است با يك طراحي خوب,انگيزه و انرژي كافي را براي كاركردن در انجابه وجود اورد فضاي كافي براي ذخيره سازي و سطح كار مناسب اين اشپزخان را ميتوان از جمله عوملي دانست كه ان را براي هر كاربري دلخواه مي كند با اين كه اشپزخانه,فضاي بزرگي دارد.اما به دليل تعداد زياد كابينت ها,اگر رنگ تيره اي براي انها انتخاب مي شد.فضاي سنگيني ايجاد مي گرديد.اين رنگ روشن,بر دلبازي و وسعت اشپزخانه تاكيد بيشتري كرده است.

چرا بايد به اشپزخانه نگاه ويژه اي شود

بسياري از خاطرات كودكي و نوجواني ما,در اشپزخانه منازلمان شكل گرفته است.چرا كه جايي بوده كه اعضاي خانواده به بهانه پختن و خوردن غذا,دور هم جمع مي كرده است.اكنون نيز بساري از گفت و گو ها در اشپزخانه صورت مي گيرد و خيلي از تصميم هاي كوچك و بزرگ همان جا گرفته ميشود.

مقاله خوب و كاربردي در خصوص نظافت سينك ظرفشويي

نظافت سينك: توصيه اوليه براي نظافت سينك براق كننده هايي هستند كه به اسم جلاسنج معروفند ومعمولا در داخل جعبه هاي سينك وجود دارند. راه دومي نيز وجود دارد و آن زدن جوش شيرين است و با آن ميتوانيد سينك را تميز كنيد و بعد در صورتي كه لكه آب روي سينك ماند نظافت را با سركه ادامه دهيد ضمنا براي ضدعفوني كردن سينك ميتوانيد از نمك خشك استفاده كنيد و بعد از 30 دقيقه سينك را آب بكشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.